2017/11/10

ORDUNTEKO TXANGOA




Familiak,
Aste honetan zirkular bat bidali dizuegu Ordunteko txangoa ez zela oraingoan egingo eta udaberrian egingo zela esanez.Arduradunarekin horrela ginen genuen. Arduradunak HAZI fundazioarekin hitz egin du eta esan diote datorren urterako ezin dela utzi.
Beraz, txangoa ez galtzeko, datorren asteazkenean azaroaren 15ean egingo dugu. Eguraldi ona egingo duelakoan gaude. Eguraldi txarrarekin ez gara joango.
Txango honetara, 3 urtetik gorako ikasleak joango dira. Jantokiko umeek piknika eramango dute, beste guztiak etxeko bokata.
·         Arropa eta bota egogiak beharrezkoak izango dira.
·         Ume txikiek aldatzeko beste arropa bat motxilan eramango dute.




Familias,
Esta semana os hemos enviado una circular que decía que la excursión a Ordunte  quedaba aplazada para la primavera. Así es como quedamos con el responsable de la excursión. Él ha hablado con la fundación HAZI que son los que organizan y le han dicho que no lo podemos posponer para el año que viene.
Es por este motivo que para no perderla, la vamos a hacer el próximo miércoles 15 de noviembre. Creemos que va a hacer buen tiempo. En el caso de que el tiempo no sea bueno, no la haremos.
A esta excursión van los niños y las niñas de 3 años en adelante. Los niños y las niñas que van al jantoki llevarán pic- nic, el resto bokata de casa.
·         Es necesario  llevar botas y ropa de monte.
·         Es muy conveniente que los niños y las niñas pequeñas lleven otra ropa de recambio en la mochila.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina